Uppdatering! ;)

Det har varit dålig uppdatering känner jag men jag har faktiskt inte haft tid.

Måndag: Alex, Lucas och Cassi följde med hem och vi hade väldigt kul ;)

Tisdag: Vi tog spruta i skolan och när jag kom hem var jag ganska trött och så frös jag men efter ett tag kom Sofia och vi gick ut i stallet. Sofia gick med Licka i gräshagen medan jag hoppade studs med Timon ;) Det gick faktiskt riktigt bra om man inte räknar med när han rusade runt och det bara var att åka med.

Idag: Idag mockade jag till Candi och mamma till Licka och Timon, tack mamma <3
Idag fick hästarna vila ;)
Jag har anmält mig till en teränghoppnimgspayandride i Pålsjöskog nu i Maj. Jag skulle också anmäla mig till en payandride i Båstad men då sa Matilda att dit fick jag inte åka för att det fanns en i Ängelholm samma helg, men jag vill ju också till lite finare anläggningar någon gång, men nä det är ju bara Matilda som får åka dit!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0