Licka äter potatis ;)

Lille Pelle var sjukt fin både igår och idag!
Igår så red jag över lite trav och galopp bommar, han gjorde precis som jag sa hela ridpasset och jag var sjukt nöjd.
I vänstervarvet i galoppen brukar han vara lite jobbigare i men igår flöt allt bara på! ;)
Idag skulle jag ridit ut barbacka men han skulle ju inte gå förbi ett hus med en skog runt så där fick jag hoppa av och dra fram han men när jag drog så bet han sig i tungan så han började blöda så jag red här hemma istället och även idag var han riktigt fin!
Jag spänner mig när jag rider barbacka så då får jag ganska dålig balas, så det blev mycket trav och lite galopp men han var fin i alla gångarter så jag är jätte nöjd! Jag provade att hoppa några språng på ett jätte lågt hinder och ena gången så hoppade han stort så jag kom ut balans men jag trillade iallafall inte av ;)
När vi hade ätit middag idag så blev det potatis över så jag provade att ge en till Licka och hon tyckte faktiskt att det var gott!
Söta lilla Tant <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0