Tre dagar i ett inlägg ;)

Nu har det gått ganska lång tid sen sist igen men jag skrev faktiskt ett inlägg i tisdags men det raderades och jag orkade inte skriva om det :/
 
Tisdag: Hoppträning som vanligt, det var bana denna gången och det gick super bra om man bortser från att han var ganska pigg ;)
 
Igår: Syrran åkte till USA i två veckor och jag hade ingen lust att rida så jag gick två km med Pelle istället. Nu räknar jag ner för varje dag som går tills hon kommer hem, det är så tomt och ingen direkt som man kan fråga och få svar på allt om hästarna. Jaja hon är snart hemma igen ;)
 
Idag: Mamma hade fixat stallet så jag bestämde mig för att ha en stallfri dag utan ridning så jag sprang och hoppade bara lite med Licka i hagen ;)
Tack mamma! <3
Två gamla söta bilder på mig och Licka <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0