Klippning, träning och bullbak ;)

Jag har ju glömt att skriva att vi klippte Timon förra tisdagen, han skötte sig över förväntan och vi var helt chockade!
Snygg blev han också, tack Matilda och Rebecca!
Igår var det dressyrträning och själva träningen gick bra, det är nästan så att jag får be mamma att anteckna nästa vecka vad Hilde säger för det är så mycket bra grejer som man lätt glömmer ;)
Men i stallet så försöker han sticka med mig och vid lastningen så stegrar han,springer vid sidan om och sliter sig fast att jag har hingstgrimman på han och om jag får säga det själv så är jag ganska stark men Timon har man ingen chans mot, så det är tur att jag har Rebecca nu som kan sätta han på plats när Matilda inte är hemma ;)
När Pelle slet sig så började Licka springa i hagen och då blev det ju inte lättare att fånga han igen! ;)
Det får bli en bild på bullarna vi bakade i söndags ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0