Julafton 2013!

Julafton igår var super bra!
Jag började dagen med att rida ut på Licka tillsammans med Rebecca på Timon och Matilda på Candi. Jag tog på Lurvan och mig tomtekläderna och tänkte prova rida en liten runda på henne.
Hon har inte velat bli riden den senaste tiden och då har jag inte tvingat henne heller, men igår var hon hur pigg och framåt som helst så vi till och med galloperade, SUPER KUL var det att sitta på min lilla tants rygg igen <3
Jag älskar dig min underbara ponny! <3

 På eftermiddagen åkte vi till tunneberga och åt den goda julmaten jag älskar och sen när vi kom hem så delade vi ut julklappar, fikade och lekte julklappsspelet ;)



Mina julklappar bestod blandannat av en Ipad som tyvärr inte kommer förrän i januari men jag är jätteglad ändå!
Tack alla som jag fått julklapparna av! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0