Rörigt inlägg!

I torsdags efter vi hade fotograferats så gick jag hem, hade ont i halsen och så :/
Var hemma i fredags och idag också men nu känner jag mig bättre så imorgon blir det väl skola om det inte blir värre när jag slappnar av när jag lagt mig, som det blivit innan.
På kvällen i fredags så duschade jag Licka, det behövdes verkligen!
I lördags så var Matilda och tävlade så då var jag med och sen åkte vi till lager157 där jag fick en jätte fin Bondelidtröja av mamma, och så köpte jag en beige blus själv ;)
Tack mamma <3
Igår så red jag först Chris, det gick jätte bra om man tänker på att det var andra gången ;)
När jag skulle rida Timon så började det ju såklart regna men det gick helt okej ändån.
Idag var det Hildeträning men jag velade lite om jag skulle träna eller inte pågrund av förkylningen men eftersom att det inte blir sen på ett tag så kände jag mig tvungen.
Träningen gick sådär i början men i slutet så gick det kanon ;)
Lite rörigt inlägg men men...
Licka fick på sig det röda fina Amigotäcket idag när jag hade borstat henne <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0