Lille pojk <3

I tisdags så var jag och red i ridhuset på Timpen. Det gick så ganska katastrof.
Men alla gånger kan det inte gå bra!

I onsdags så var jag med Sofia :)
Vi bakade, spelade spel (Hasse var också med) Rolig dag som ska göras om ;)

Idag så hade vi prov i No det var lättare än jag hade trott så jag tror att det gick rätt bra ;)
Kom hem vid fyra och mockade, borstade Lurvan och gick en promenad med hon och självklart var Hasse med ;)
När jag tog ut min lille pojk så såg jag att han var JÄTTE svullen vid sitt vänstra öga. Självklart blev jag orolig när jag var ensam hemma så jag ringde till mamma och Matilda, inväntade dem och sen tvättade vi det. Jag får se hur det ser ut imorgon ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0