Uppdatering!

Det har varit väldigt dålig uppdatering den senaste tiden känner jag.

I Falsterbo köpte jag en kavaj, en flugluva och en manborste, bilder kommer imorgon ;)

Jag har ridit några bra ridpass och några mindre bra bland annat ett hopppass i tisdags då Matilda fick hoppa upp och ta över två gånger.
I onsdags tränade jag för Hilde och det var ett av passen som gick bra ;)

Igår fick alla hästarna botulismvaccin så igår red jag inte, och idag blev det bara ett väldigt lugnt pass ;)

För några dagar sedan så upptäckte vi att Licka var väldigt svullen och öm på höger bakskenben, men vi har tvättat med jodopax så nu är det bra igen.
När dem blev vaccinerade så kollade ju såklart veterinären också ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0