Galen Timon!

I tisdags så red jag och Matilda ut, jag red Timon. När vi red på en grusväg så kom det en traktor som stannade på en infart så den var inte på samma väg men Timon blev ändån rädd och bockade, benen var överallt och ingenstans och så kom han ut på gräset vis sidan om och där halkade han så han låg på magen med frammbenen rakt fram och bakben rakt bak!
När han kom upp på benen igen så hoppade jag av men han hade panik och vill springa ur sitt eget skinn!
När vi sen skulle galoppera på en gräsväg så var han som en bomb!
Mamma hade fixat stallet vilket var väldigt skönt! Tack så mycket mamma <3

Igår efter skolan så har jag och Sofia städat hela sadelkammaren och resultatet blev faktiskt riktigt bra ;)
Tack för hjälpen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0