Duktiga Candi och Matilda :)

Igår börjades dagen med att åka till kullabygden där Matilda och Candi skulle tävla :) Det gick jätte bra för de och de var super duktiga ;)
När dem hade hoppat klart så skulle jag fota dem och då tig jag ett steg bakåt och snubblade på en bom så jag slog i svanskotan :( Sen här hemma trillade jag också men då slog jag foten, det var nog inte riktigt min dag igår.
Jag red ut på Timon tillsammans med Carro och det gick bra om man räknar bort de gånger han tramsade ;)

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag försöka få någon att köra mig till mormor och morfars stuga med hästarna, där är så himla fint och mysigt när det är snö :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0