Rekommenderade bloggar

Tänkte rekommendera två bloggar som jag tycker mycket om och som jag läser väldigt väldigt mycket :)

Den första är min systers blogg www.matildapalmqvist.wordpress.com Hon skriver om allt och hon skriver det bra! Sen är det ju klart att man tycker om sin systers blogg lite extra men det är något speciellt med hennes blogg. Sen är det också för att jag tycker hon var stark som fortsatte efter den olyckan som hände hon och hennes häst Guernika <3

Nästa blogg är min kompis Carrolines blogg www.baaracarro.myshowroom.se
Hon har inte hunnit skriva så mycket för att jag har precis fått henne att starta den men den är speciell för att hon nu äger vår gamla ponny, som jag tror och hoppas hon älskar super mycket! Det är också för att jag blev så bra vän med henne så fort :)

Dessa två bloggar tycker jag är värda att gå in och kolla lite på ;)



Kommentarer
Carro

Haha naw vad gullig du e ! :D
Klart att jag älskar topas, kunde inte be om 2 bättre ponnys än de jag har ! :)

2012-09-16 @ 08:39:28
URL: http://www.baaracarro.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0