Rolig dag med Alice ;)

Dagen idag har varit jätte rolig :) Först så var vi hemma hos Alice ett litet tag, sen åkte vi hem till mig och då bakade vi cupcakes, dem blev super goda ;)
Sen gjorde vi skrabelucker som också var goda :) När vi hade ätit dem så cyklade vi för att sälja jultidningar. Vi kom till den första kunden och där sålde jag en tidning :) När vi kom ut så hade vår plastpåse som vi hade på cykeln blåst in till hästarna så vi skulle försöka ta den. Först gick jag in i deras dyngsura hage med mina vita converse, och jag kunde inte ta den så då gick Alice in med sina uggs så dem blev superkladdiga! Jag cyklade snabbt hem för att hämta ett par stövlar och med dem gick det som tur va ;) Men när jag cyklade så fort så Stänkte det upp lera på mina vita byxor! Så det var bara att cykla hem igen och byta om och då gjorde vi makaroner och sallad ;)



Kommentarer
Aliceen

HAHA! Hade det så j*ävla bäst idag! <3 :* älskar dig :*

2012-11-02 @ 22:52:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0