Svar på frågorna !

Nu kommer svaren på frågorna !
Cassi 1. Hur gamla är Licka och Timon ? Svar : Licka blir 21 år i agusti och Timon är 16 år
          2. Vilken är den bästa filmen du har sett ? Svar : Jag tror att det är EN GÅNG I PHUKET
          3. Vem är din bästa vän ? Svar : Du Cassi
          4. När började du blogga ? Svar : Den 31 oktober 2011
 
Johanna 1. Skulle inte kunna gör en videoblogg ? Svar : kanske
               2. Hur länge har du ridit ? Svar : Sen jag var 6 eller 7 år men jag fick egen häst när jag var 10 år ;)
 
Emma 1. Hur höga är Licka och Timon ? Svar : Licka är 129,5 cm hög och Timon är 138 cm  hög
            2. Går du på någon mer sport än ridning ? Svar : Nej
            3. Hur länge har du haft Licka och Timon ? Svar : Licka har jag haft i två år och timon i ett halv år snart
 
Elin 1. Hur länge har du haft Licka ? Svar : I två år
       2. Hur högt har du hoppat med Licka ? Svar : 70 eller 80 cm tror jag
 
Julia 1. Hur många djur har du ? Svar : Nu har vi fem djur men vi har haft 10 djur men inte sammtidigt
         2. Vad är det för djur ? Svar : Nu har vi två hästar och tre katter men för länge sedan så hade vi en kanin och vi har haft flera hästar och en anan katt :) 
         3. Vad heter de ? Svar : Hästarna vi har nu heter Licka och Timon och katterna vi har nu heter Agnes,Hasse och Stina. Kninen vi hade innan hette Flisan, katten vi hade innan hette Molly och hästarna   vi hade inan  hette Starlight, Topas och Guernica Pracht ;)      
 
Lina 1. Vill du bli känd inom bloggen ? Svar : Ja kanske
2. Om du våste välja en anan  sport vilken skulle det vara ? Svar : Kanske gympa 
3. Favorit mat ? Svar : Pålsons låda
4. Favoritbutik ? Svar : Karl oskar och kristin 
5. Vilka bloggar läser du ? Svar : cassandraaaa.blogg.se matildapalmqvist.wordpress.se ebbaabergluundh.blogg.se nellieberntsson.se nelliessyrra.blogg.se alexbloggen.blogg.se lucasblogg.blogg.se ponystars.myshowroom.se
6. Saltlaktris/Choklad Surt/Sött Dressyr/Hoppning Blogg/Facebook mcDonalds/Max Blogg/Bloggplatsen  
Det var alla ;)
  
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0