Fixat lite :)

Dagen börjades med att rida ut på Licka med Carro och hennes häst Binnette :) Hon var väldigt pigg men ändån gick hon bra :)

Sen på eftermiddagen så har vi fixat lite i stallet bland annat så har mamma,pappa och Matilda skrivit hästarnas namn på väggarna :) Riktigt fint blev det ;)

Nu i kväll så red jag på Timon, det blev bara skritt och trav pågrund av att han hostade jätte mycket när jag gjorde ve han, men sen fick han nog upp det som hade fastnat i halsen, så nu är han bra ;)

Igår red jag ut på Timon även då med Caroline och en annan tjej som red Carros ena häst :) Jag blev helt chockad över han för att han gick hela en kilometer själv med mig, eftersom att han inte brukar vilja gå själv ;) jDuktig ponny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0