Chockladbollstårta ;)

Har inte skrivit på ett tag, för att jag inte har gjort så mycket eftersom att Timon tyvärr är halt och Licka har vilat :( Men igår så red jag ut en sväng med Licka ;) Och förra tisdagen så tränad jag med Timon och det gick rätt bra men efter de har han varigt halt :(

Idag kom Alex och Lucas hem till mig, vi fixade lite att äta sen lekte vi ett tag och efter det så gjorde vi en chokladbolls tårta med smultron, jordgubbar och pärlsocker ;) Den var riktigt fin och riktigt god! Den ska absolut göras om :)



Kommentarer
Pappa

Mmmm... den ser verkligen god ut, men.... du menar inte att den är slut??? Trodde nog att du sparat en bit till pappa!!

2012-08-29 @ 06:48:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0