Haha lilla Licka :) !!

Bloggappen har typ inte fungerat och jag har inte orkat att blogg från datorn så jag har ju inte skrivit på ett tag men nu fungerar den :)

Vädret är ju jätte tråkigt :( Det är bara regn regn och regn !! Inte alls kul !!
Men iallafall när jag och mamma kom hem så gick Licka i sin hage och typ 20 minuter senare så tittar jag ut genom fönstret i köket och ser att hon går i Timons gräs hage !! Hon var super glad och sprang iväg när jag skulle ta henne :) Och när Matilda öppnar grinden så springer hon ut i full fart och sedan så sprang hon i sin box :) Haha lilla Licka hon är bara för söt !! Hon hade gått utan täcke idag och när hon blir blöt så blir hennes päls helt lockig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0