Glad liten ponny :) !

Idag när jag kom hem så var mormor och morfar här och då fikade vi med bakelser :) Der var super gott ! Sen så gick jag ut i stallet och mockade och så , och när Timon hade ätit upp så gick jag en runda med han och han var super pigg ! Sen så skrittade jag barbacka på Licka i grimma och grimmskaft och det gick super bra för att min lilla ponny är ju bara så snäll ! När jag kom tillbaka så lekte jag lite i hagen med henne och det tyckte hon var super kul ! :) Och medans jag väntade på att hovslagaren skulle komma så fick hon äta lite i gräshagen och då blev hon super glad ! Jag fick dra bort henne från gräset när jag skulle gå in i stallet igen !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0