Händelserik dag!

Dagen började med att släppa ut hästarna ;)

Vid tolv körde vi in till Hööks, där hittade jag ett ulltäcke :) Det var riktigt fint på mina ponnyer! Det bästa är att båda hästarna har samma storlek i täcke så de kan ha samma täcke ;)

Sen åkte vi till Mediamarkt för att byta en julklapp och efter det till Ikea för att äta en korv och köpa kanelbullar ;)
Efter det fick vi köra till Hööks igen då det saknades en maggjord på ulltäcket.
På Hööks träffade vi Carro och Matilda (inte min syster, en annan Matilda )
De följde med oss till Hästboden i Sånna. Där hittade inte jag något.

Sen kom vi hem och då fixade vi stallet och borstade och provade täcket på hästarna ;)

Bilder kommer imorgon eftersom att det inte går att lägga upp bilder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0