Tråkig skoldag...

Jag har ju glömt att berätta att jag red lite på Candi i lördags.
Efter mycket tjat så gick tillslut Matilda ovilligt med på att jag fick prova att skritta och trava på Candi ;)
Jag har bara skrittat på långa tyglar på henne innan.
Själv tyckte jag att det gick jätte bra för att vara första gången, hon är helt tvärtemot Timon att rida så det var ganska svårt men förhoppningsvis så får jag rida henne fler gånger, så lär jag mig kanske tillslut ;)

Skolan idag var riktigt riktigt tråkig, tur att jag har Carro som jag kan prata med via telefonen ;)
Matilda hade mockat till Timon så jag och mamma mockade, fixade hö och vatten till Licka och sopade på tio minuter ;)
Det har regnat i eftermiddag så jag har inte ridit idag men imorgon ska jag rida Chris också eftersom att jag ska tävla henne och Pelle på lördag ;)
                   Nöjd, blöt, söt Lurva <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0