Slut på sommarlovet :(

Sommarlovet börjar lida mot sitt slut, tyvärr :(
Imorgon är det ju skola för min del, usch jag vill verkligen inte!!
Men sista sommarlovsdagen har varit super bra ;)
Mockade och fixade till alla hästarna imorse, sen åkte vi på utvecklingssamtal.
Vi ska ha ny lärare och hon verkade vara jätte bra ;)
Sen åkte vi till Hööks, jag köpte en Hvpolo kofta, en mössa och så fick jag en Hvpolo piké. Tack pappa! <3
Åt lite köttbullar på Ikea och kom hem sen och kollade när Matilda red Timon, ho rider han så jäkla bra!
Nu ikväll vid 21 så cyklade jag med Licka när Matilda red på Candi :)
Juste, bakat super goda muffins har jag gjort också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0