Hömög!!

Hömöget är jag så jä*la trött på så finns inte!!!!!
I år tog vi hösilagebalar för att det inte skulle mögla som det tyvärr gjort de förra åren.
Nä, då är dem för lite plastade så fukten tränger in och fåglarna kan göra hål i dem så att dem OCKSÅ börjar mögla!!
Om det nu inte blir någon ändring så funderar jag starkt på att köpa eget hö för mina pengar som man kan lämna tillbaka om det är dåligt!
Och i värsta fall så får jag väl ta ett lån till det!
Även om Licka och Timon får väldigt väldigt lite hö så är det ju irriterande!


Nu till något positivt :)
Förra måndagen så var jag ju på en payandjump med Timon och jag är så sjukt nöjd!
Ett stopp i 70cm pågrund av att jag inte hann samla ihop han igen och felfria i 80cm ;)
Om jag får säga det själv så tyckte jag själv att jag red riktigt bra! :)

Inatt så sov jag hos mormor och morfar och på eftermiddagen så kom mamma och pappa och så körde vi och hälsade på våra förra grannar som flyttat.
Det var mycket gott med landgång och tårta :)
Hade jag varit hemma på förmiddagen så hade nog jag åkt med Carro till Valåkraträffen, inte för att jag har något intresse för bilar och sånt vad där nu är utan för att vara snäll mot min kompis och ha trevligt med henne :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0