Skånetrafiken, min bästa vän.....

....not!
Jag hatar skånetrafiken!!!!!
Idag när jag skulle trycka på "stopp" så hördes/stod det inget. Jag tryckte fyra gånger men det händer inget!! Chauffören kör förbi, jag går fram och säger att jag skulle av så han stannar mitt på 70 vägen och släpper mig. (Som tur va så skulle pappa hämta mig vid busshållsplatsen så han hämtade ju mig där jag blev avsläppt) men sånt här ska ändå inte inträffa då det har hänt innan och snälla Anders har sagt till dem att knapparna inte funkar men vad gör de åt det? Jo INGETING!!!!!!
Det var samma knapp idag som det var sist så vill de att jag ska visa vilken det är så gör jag gärna det!

Till Anders
Jag vill inte verka tjatig så därför skriver jag det här och hoppas att du läser det och kanske skulle vilja vara jätte super duper snäll och säga till en gång till eller ge mig numret till dem så kan jag själv skälla på dem ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0