Händelserik dag imorgon ;)

Det ska bli riktigt skönt med en ledig men fullspäckad dag imorgon :)
På förmiddagen ska jag hem till min söta gamlamormor och baka bullar och så ;) Sen ska jag rida, idag hade jag ingen lust att rida i blåsten och ingen kunde köra mig till ridhuset så Timon fick vila. Sofia kommer och går med Licka och på kvällen är systrarna M. inte längre ensamma med sina hästar i stallet och behöver börja följa olika men självklara regler och måste nu börja tänka på att det är ju inte bara jag och syrran här. Ärligt talat så har det varit super super super super jäääätttte skönt att inte behöva tänka på någon annan och inte behövt gå runt och var irriterad på saker!!!! Men det ska också bli kul att det kommer någon ny ;)


Jag får ju inte glömma att berätta att jag åkte brorsans epa traktor (eller vad det nu heter) hem ifrån skolan igår ;) Det var både pinsamt och coolt ;)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0