Seg dator!

Sitter just nu vid datorn och ska skriva en filmresension till imorgon men datorn vill inte som jag vill! Pappa har fixat den och samma dag som han fixade fungerade den hur bra som helst och sen har den stått några dagar och då är det precis som att den glömmer bort allt och är jätte trött för den är seg som f*n i mellan åt!!

Idag i skolan hade vi en föreläsning om hur människan kom till och jag tror ju så mycket på att det kom en man och en kvinna ur en jättes armhåla och en människa ur hanns ben! Jag satt och ritade typ hela tiden ;)
När jag kom hem så hade mamma fixat allt i stallet utom att mocka Lickas box :) Har fått hjälp med mockningen dem andra dagarna av Matilda :) Tack så mycket <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0