Hänt mycket !

Det har hänt rätt mycket sen jag skrev sist! Och varför jag inte har skrivit på ett tag är för att det har hänt en tråkig sak som jag inte vill ta upp här, men jag kan berätta om allt annat roligt som har hänt :) I tisdags så hade jag skolavslutning, riktigt skönt med sommarlov nu och att jag inte ska gå på den skolan mera :) Jag red med Rebecca i onsdags och igår och i förgår så red jag med Caroline :) Igår så tog vi in höbalarna och jag och Caroline fick räfsa ihop och ta upp allt löst hö som de hade missat när de hade pressat ihop balarna :) Vi fyllde jätte många skottkärror och sen ett helt PROPPFULLT stort släp ! Haha men kul var det iallafall :) ! Jag ska snart dra mig ut i stallet och fixa allt för att ikväll så ska vi till våra vänner och äta lite ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3086367/images/2012/pic_206774091.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0