Hatar bromsar !!

Har inte haft lust att blogga de senaste dagarna men nu kände jag för det igen ;) Kan börja med att berätta att vi har två små söta kattungar nu, tyvärr så ska vi inte behålla dem vi passar bara dem åt våra vänner som är på semester nu :) Jag har tyvärr ingen bra bild på dem nu men det kommer upp under dagen :) I lördags så var vi på bröllop hos våra grannar Camilla och Micke och det var kul :) Ponnsarna har gått bra när jag har ridit, får se vad jag hittar på med dem idag :) Det är ju så himla tråkigt att rida själv :( I fredags när vi körde hem farmor så stannade vi i en affär och där fick jag en ny jacka :) Jag kan också passa på att säga att jag värkligen hatar alla bromsar som är på hästarna och mig, de biter till och med igenom ridbyxorna ! Och man får ju dränka hästarna i fluggspray så att de flesta bromsarna håller sig borta från de !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0