Skola imorgon :/

Igår så var jag och mamma på Familia, jag fick ett linne och en tjockare tröja av mamma och så köpte jag själv en virkad spets tröja. Tack mamma <3
Bilder kommer när jag har fotat grejerna ;)
Jag red hemma i hagen med Timon, jag red ett kort pass och det gick super bra :)
Sen sprang/gick jag lite med Licka :)
På kvällen åkte vi till mormor och morfar för att fira mormor som fyllde år ;)

Imorse så åkte jag med Matilda som tävlade, det gick bra för de ;)
Kom hem och träffade Jojo, det är mer än ett år sedan jag såg henne sist! <3

Sen red jag ut med Rebecca, Timon är väldigt irriterad på flugorna så han höll på med sitt huvud ganska mycket!
Jag har också varit med Carro när hon tränade på Topas :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0