Inga bilder :/

Bloggappen har inte fungerat idag så nu har satt mig vid datorn men det kommer inte några bilder då jag inte är så bra att ladda över bilder ;) 
I fredags så var jag på väla med några kompisar. Jag köpte en tröja och en kofta men när jag kom hem så såg jag att det var hål i den :/
På kvällen så red vi i ridhuset och Timon var sjukt fin! Han var tillochmed finare i det varvet som han brukar vara svårare i.
 
Igår red Matilda Timon och på eftermidagen så skulle hon tävla med Candi. De var jätte duktiga men det var sjukt många starter så det var jätte dryg :/
 
Idag hoppade jag lite i ridhuset. Det gick hyfsat bra faktiskt. 
När vi kom tillbaka så kom Cassi med hennes pappa så vi fikade och hade allmänt trevligt :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0