iPad, mobil och hög musik ;)

Igår så skulle mamma ut och typ festa och äta på resturang med sina vänner så jag och pappa körde till hennes ena kompis man och deras barn ;) Det va inte så jätte kul i början men sen blev det roligare då jag fick låna deras iPad och så spelade vi jätte hög musik, va kanske inte så sosial efter som att jag bara satt med mobilen och iPaden, sen kom Matilda dit med milkchake till oss :) Tack så mycket :) Vi va där hela kvällen/natten så jag gjorde inget annat speciellt igårkväll ;)

Vaknade för ett litet tag sedan så har varit ute och gett hästarna mat/släppt ut dem ;)
Vädret igår va helt otroligt det bara öste ner, tur att våra hästar har täckte på sig iallafall! Nu är det väl lite bättre väder det blåser bara här ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0