Cykelkorgen full med äpple ;)

Skolan idag har gått ganska fort har vara haft olika kp pass och idrott ;)
Det blir ingen ridning idag, fryser alldeles för mycket! Men igår red jag på min lilla Tant, red först på stubbåkern vilket gick rätt bra tänkte sen galoppera lite här hemma men eftersom att hon verkligen inte tycker det är kul att bli riden här hemma så hoppade jag över att galoppera igår ;)

I söndags så red jag ut med Carro och hennes kompis Matilda, då blev det vemmentorpsrundan vilket också gick bra :) Sen på eftermiddagen så cyklade jag bort till Caroline, vi va ute ute hos hennes hästar lite och sen det roligaste av allt så körde vi fyrhjuling alltså ingen sån liten skit utan en riktig stor ;) Det va iallafall jätte kul! Fick också cykelkorgen fyll med äpplen från deras trädgård som vi har och ger till hästarna :) Tack så mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0