Trerättersmiddag :)

 Innan idag var jag ute och fotograferade lite olika saker men också Licka och Timon, jag fick en jätte bra bild på Timon och flera bra på Licka ;)
Jag har dem sötaste hästarna som finns i hela världen <3 Timon har blivit friskförklarad nu så nu ska båda ponnyerna sättas igång :) Ska börja gå med han eftersom att han troligtvis har rätt mycket energi! Licka får hänga med eftersom att Timon inte tycker om att vara själv vilket är förståligt eftersom att han har haft hästar runt sig på ridskolan hela tiden innan.
 
Mormor och morfar ska komma hit snart på trerättersmiddag :) Det blir räkor, en kräfta, något bröd och någon sås till förrätt. Till varmrätt blir det rostbiff, potatisgratäng och sallad och till efetrrätt blir det marängsviss ;)
 
Nu är det bar en vecka kvar tills höstlovet och efter höstlovet så ska alla sexor på skolan på läger i Gamleby :)
 
Jag är uppe i lägenheten där pappa har sitt kontor så jag skriver på hanns dator.
Bilderna jag tog idag kommer en annan dag ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var bilder på de hästar vi har och har haft men tyvärr fick inte någon bild på en häst, Rico plats men kommer i ett annant innlägg;)
Alla bilder är lånade Från Matildas blogg www.matildapalmqvist.wordpress.com och hennes gamla blogg www.tiilda.blogg.se
 


Kommentarer
Alex

Längtar till Gamleby.

2012-10-28 @ 19:47:26
URL: http://Ziico.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0