Nickan <3

Jag glömde att skriva hur länge frågestunden varar och det är troligtvis tills imorgon beroende på hur många frågor som har kommit in ;) Så fråga på !
 
Idag har jag varit med Cassi, alltid lika kul ;)
Vi var och lämnade in min mobil på lagning eftersom att jag tappade den i golvet för några dagar sedan och då spräcktes hela baksidan och då menr jag HELA ! Så när den var inlämnad så startade jag min gamla iphone men vi får inte igång internetet :(
 
Idag är det två veckor sedan en mycket tråkig sak hände:( Och som jag sagt innan så tar jag inte upp det här mer än att jag säger att jag saknar dig Nickan <3
 
Jag red inte idag heller pågrund av vädret men det sägs att vädret ska bli fint imorgon så då får jag passa på att rrida mina små ponnysar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0