Ridit idag ;)

Idag så har jag ridit mina ponnysar, fast att det regnade rätt mycket ett tag, men jag red ändån och det gick super bra om man tänker på hur länge sedan det var sen de blev ridna sist ;) Jag gick/sprang ju förästen en runda med Licka igår och Matilda red ju Timon, men det var iallafall länge sedan jag red på de ! Caroline var snäll och kom och fottade mig, tack så mycket :) Sen så cyklade vi hem till henne och kollade hennes hästar ;) Och efter de så var vi lite här hos mig, aså jag höll på att dö av skratt !! Så himla kul ;)



Kommentarer
carro

Det var så lite, bara säg till om du vill att jag ska komma o fota/hjälpa dig någon mer dag :)
Omg jag skrattade oxå som en galning, din lilla fuling som spelade in allt ;) men aja hahaha kan inte hjälpa att Anton är sjukt snygg och mega snäll och att jag är kär i honom haha ;$ :)

2012-07-13 @ 11:04:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0