Falsterbo 2012

Idag har jag, Matilda, Rebecka, Andrea och Linn varigt I Falsterbo och jag köpte ett par kingslandridbyxor, en jätte mjuk Jacsson kofta, ett par handskar och så ska jag prova ett nosnär på Licka ;) Kag fick även en Magic Brush i Agrias monter :) Det var första gången Kag var där men det var absolut inte sista ;) ! Igår så fyllde syrran år och då var det kalas ;) Jag och min bror Anton beställde ett iPhone skal till Matilda med bild där hon sitter på en bänk med en häst som vi lånade på sommaren för några år sedan ;) Iförgår så var jag förresten på Bon Bon land med Cassi vilket var kul ;) Och när jag kom hem så fick jag ett par tretornstövlar av mina snälla föräldrar :) ! Tack så mycket <3 Vi har precis ätit klart på Teaterkaten och nu ska vi hem och äta jordgubbstårta ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0