Två år tillsammans <3

Idag är det exakt två år sedan Licka kom hem till mig :) Tänk vad tiden har gott fort ! Du gör för det mesta ditt bästa men ibland så driver du lite med mig och det tycker inte jag är så konstigt för det gör väl alla eller ? Vi har varigt på stranden, hoppat i skogen, ridit på åkrarna, tränat, varigt på pay and jump, tävlat dressyr men det roligaste av allt är när vi rider ut då du blir både pigg och super glad :) Ja vad ska man säga du är den absolut bästa ponnyn man kan få ! Du är så snäll, så söt, så lugn och bara så bäst <3 Det finns värkligen inte någon annan ponny som är bättre än dig ! Jag älskar dig mest i hela världen Licka <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0