Hoppat med ponnyerna idag <3

Började med att rida Licka idag, jag hade tänkt rida ut men istället red jag här hemma :) Först travade jag över trav bommar och sen blev dem till galoppbommar och de tyckte hon väl va okej men i slutet gjorde mamma ett hinder och det hoppade hon jätte fint ;) Duktig tant jag har <3
När jag var klar med henne så blev både hon och Timon skodda vilket också gick bra :) Sen var det Timons tur att bli riden och det började bra men när jag galopper med han så blir han så himla stark och då kasar tyglarna ur mina händer så galoppen gick inte så bra de första varven men när jag hoppat några små hinder med han också så var han duktig :) Älskar dig också Timon men när du kör med mig så blir jag både rädd och arg !

Nu ska jag gå ut och kela med min små sötnosar och även knäckebröd ska de få <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0