Nyårsafton !

Idag så är det ju sista dagen detta året altså nyårsafton ! Imorse när jag hade ätit så gick jag ut i stallet och mockade och fixade deras mat och så :) Jag hann tyvär inte gå med Licka idag efter som att vi skulle skynda oss in för att hinna göra ve oss inan gästern kommer :) Nu får vi hoppas på ett bra år 2012 också :) ! Igår så hoppade jag lite med Licka det gick bra i slutet för att hon ville inte riktigt i början ! Nu så får jag väl ta och fixa till mig lite men ni ska få lite bilder på Licka , Topas och vår gamla häst Starlight som vi har sålt och som jag saknar jätte mycket !


Licka !

Topas !
 
Starlight !
Jag älskar er alla !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0